JURNAL JUTAWAN PELABURAN EMAS, PERAK , PELABURAN HARTANAH,ASB,TEKNIK KEBEBASAN KEWANGAN & TIPS
Pokli = Portfolio + Passive
Pencetus Evolusi Jutawan Emas & Perak di Malaysia
Mentor Kekayaan & Kejayaan

09 September 2016

Sekitar seminar Pokli di Johor Bharu 8/9/2016

Assalamualaikum wbt

apa khabar anda. kesempatan ini pokli nak mengucapkan selamat menyambut hari raya aidil adha yg bakal tiba.....anda bekorban tak tahun ni? rugi kalau kita tak ambik peluang ini. buat pahala... dan bekalan utk akhirat kelak. ambik min 1 bahagian dan paling bagus seekor lembu.

harini pokli ada pergi mesjid teringat kata2 ustaz semasa ceramah.... lembu yg kita korbankan tu insha allah adalah haiwan tunggangan kita di akhirat kelak....bila? selepas kita dibangkitkan dari alam kubur....manusia berduyun2 bangkit dari kubur masing2 dan menuju ke padang masyar...... wowowowo jauh jgk padang masyar tu.....


rasa2 kalau kubur kita kat malaysia.... jarak ke padang masyar seperti nak ke Iraq.... wallahualam..... jadi masa tu kita akan berjalan kaki berpuluh tahun...beratus2 tahun....... sebab tu apabila kita ada haiwan tunggangan.......fuhhh cepat skit kita ke padang masyar......jadi apabila kita berkorban....insha allah... haiwan tu nanti akan bawa kita ke sana...... sedih apabila teringat kisah ada yg pergi ke padang masyar nanti menggunakan muka dia...jalan dgn muka....nauzubillah....

jadi semasa kita ada ruang...ada peluang...ada rezeki...ada simpan emas (tu la guna emas yg kita simpan selama ini).....kita daftar nama cepat2..tak pun beli seekor....korban sedekah utk mak ayah kita..adik beradik kita...sedara mara kita....... setahun satu bahagian..Insha Allah selama 7 tahun kita korban cukup seekor lembu? agak2 kita ada masa berapa tahun? ajal maut kita tak tahu lagi.....cepat2 la bawa amalan org2 soleh

Seminar di JB

wowowowowowo
terharu rasanya apabila sambutan di seminar pokli di selatan tanah air sangat ramai yg hadir...tahniah......teruja malam semalam kerana mereka dahagakan ilmu....mega seminar selama 2 jam dapat dimanafaatkan sebaik mungkin...semua tekun je mendengar tajuk perbincangan kita semalam....ada yg terlopong mulut sebab ada mereka yg tak sedar lagi....


lebih 40 peserta seminar di johor bharu semalam...ada yang dari singapura...

mualamat dgn menggunakan emas.... tahniah En Sadiqin dari JB....merupakan pengedar emas public gold yg berjaya sekarang pun dapatkan ILMU dan tambah networking
terus sedut Ilmu pengalaman 8 tahun pokli dalam bentuk yg lebih interaktif

En Rohaizal...merupakan pengedar emas di jb
 kaunter pameran jualan DVD pokli...kena serbu....alhamdulillah
miliki dvd sekarang....
semasa sembang dengan saudari ini saya tanya macam mana dia tahu pasal emas....katanya tgk Mama Azizah dalam rancangan TV3... wanita hari ini.... jadi lepas tu terus dia nak tahu lebih lanjut ilmu2 emas.....insha allah saya boleh bagi pencerahan...


ingin miliki DVD ini boleh follow step di INI

terima kasih semua. jumpa lagi di utara tanah air

21/9/2015 - Public Gold Alor Setar
22/9/2016 - Public Gold Sungai Petani
23/9/2016 - Public Gold Relau, Penang
24/9/2016- Public Gold Ipoh

waktu 8.30mlm 

Alamat Detail boleh tgk disini

Pendaftaran boleh sms/ whatsapp ke 019-6645066 bagi nama , tempat seminar, tarikh

jumpa saya

0 Komen:

There was an error in this gadget

Kata-kata hikmah

PROF.DR HAMKA,

“PELUANG YANG BESAR ITU DATANG SECARA TIBA-TIBA.DATANG TIDAK MENENTU MASA.DATANG TIDAK MENENTU MASA.DATANG DISAAT KITA KESEMPITAN ATAU KESUSAHAN. NILAILAH PELUANG ITU DENGAN SECARA BIJAKSANA. REBUTLAH PELUANG YANG BESAR ITU, KERANA PELUANG YANG BESAR ITU BOLEH BERLALU DENGAN TIBA-TIBA. JANGAN JADIKAN SERIBU ALASAN UNTUK TIDAK MEREBUT PELUANG YANG BESAR ITU!”

T. Harv Eker
"Kenapa orang itu kaya? Kenapa orang itu miskin? Semuanya bersangkut paut dengan minda"

$ I'm Excellent Money Manager $
$ I Pay My Self First $
$ I Put My Money Into My Financial Freedom Fund Every Day $
$ My Money Work Hard For Me & Make More & More Money $
$ I Earn Enough Pasive Income To Pay My Desired Lifestyle $
$ I am Financial Free,I Work Because I Choose To,Not Because I Have To $
$ My Part Time Business is Managing & Investing My Money & Creating Passive Income Streams $
$ I Create My Life,I Create The Exact Amount Of My Financial Success $
$ I Play The Money Game to Win,My Intention Is TO Create Wealth & Abudance $
$ I Admire & Model Rich & Successful People $
$ I Belieave Money Is Important,Money Is Freedom & Money Makes Life More Enjoyable $
$ I Get Rich Doing What I Love $
$ I Deserve To Be Rich Because I Add Value To Other People's Lives $
$ I Am A Generous Giver & An Excellent Receiver $
$ I Am Truly Grateful For All The Money I Have Now
Lucrative Opportunities Always Come My Way $
$ My Capacity To Earn, Hold & Grow Money Expands Day By Day $

I Am Retire Rich & Retire Young NOW

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP