JURNAL JUTAWAN PELABURAN EMAS, PERAK , PELABURAN HARTANAH,ASB,TEKNIK KEBEBASAN KEWANGAN & TIPS
Pokli = Portfolio + Passive
Pencetus Evolusi Jutawan Emas & Perak di Malaysia
Mentor Kekayaan & Kejayaan

21 April 2014

Memory Bercuti di Bandung, Indonesia bersama keluarga

Assalamualaikum w.b.t

bersyukur kepada Allah s.w.t telah memberi peluang dan rezeki dapat bersama2 keluarga berlibur di Kota Bandung.... wowowowo sebelum saya sampai di sana boleh di katakan lokasi percutian pilihan lain adalah vietnam, bangkok , bali dan jakarta...tapi selepas mencabut undi dgn keluarga...

Bandung jugak jadi pilihan.......sebabnya adalah....1 .kulinari(makanan)....2.shopping....hehehehe kami seramai 6 orang ke Kota bandung berlibur dan menghabiskan masa bersama sama menikmati keindahan alam dan berpeluang melawat pemandangan sekitar kota bandung.....paling asyik...makanan dan shopping
takubang parahu

kami bertolak dengan pesawat Air Asia QZ172....mula2 beli tiket jam 1.30 ptg....tapi di tunda ke jam 3.30 petang....fuhhhh delay la jugak beberapa jam sebab cuaca buruk dan kesesakan lalulintas di KLIA....kata pilot....

sejuk di sini

kawah gunung berapi...katanya masih aktif..last meletus thn 1800++

baby alya pun kesejukkan...mmg cuaca di sini sejuk tapi saya dah biasa sebab pernah pergi tempat lagi sejuk seperti di eropah dan japan.....
floating market
petik strawberry
best petik strawberry.....dapat rasa yg fresh dari ladang
minum terkenal Es Pukat....sedap
bermalam di hotel ini.....tempat via agoda.com.....condotel 2 bilik....selesa utk anak2 4 org
lobi hotel aston braga di tingkat L...manakala pintu masuk di LG......naik ke L hanya utk ke receptionist dan kedai makan........(breakfast)
trans studio bandung...best kat sini...esp anak2 la byk permainan......entry cuma ID150k....baby pun kena bayar yer
jangan lupa tempah jeans dan jacket di sini.....siap dalam masa 24 jam...ada 14 orang tukang jahit....fuhhh......mmg servis terbaik la
jgn lupa shopping perfume di sini......tahan lama dan boleh pilih bau yg kita suka....
kawah gunung berapi di takubang parahu....fuhh ada asap lagi tuh....
ain selamba tidur atas paku.....BERANI tak anda?
di sini saya sewa kereta....sehari ID350k bersama supir...24jam.....termurah yg pernah saya survey....dalam RM100 jer....best kan...hari2 x yah drive....ada supir bawa nak ke mana...fuh....rasa mcm tokey besar pulak...ahaks....lain kali sapa nak perkhidmatan sewa kereta ni nombornya +628886259 571
terbaik la makan di sini...ikan kaloi terbang....gorengnya sangat enak....fuhhh masakan sunda
bersama pak wawa....supir yg kami telah booking selama 5 hari 24jam besama kami........ada ke mula mula dia panggil saya PAKCIK POKLI???? aduhhhh dah tua ke kawe nih.....hehehehehe

airport bandung.....bye bye...dah 5 hari lepak di sini....fuh..sekejap je 5 hari di sini rasa macam x cukup......tu pun ada itenari yg saya buat sendiri tertinggal disebabkan oleh cuaca....masa dgn anak2 yg penat dsb.....insya allah boleh datang lagi lain kali....saya rekemen......

ok jumpa saya esok di Kota Kinabalu dan Labuan yer.....
22/4/2014 - KK, 
23/4/2014 -labuan
26/4/2014 - seremban 2
28/4/2014 - kajang
29/4/2014 - sunway,PJ


Read more...
There was an error in this gadget

Kata-kata hikmah

PROF.DR HAMKA,

“PELUANG YANG BESAR ITU DATANG SECARA TIBA-TIBA.DATANG TIDAK MENENTU MASA.DATANG TIDAK MENENTU MASA.DATANG DISAAT KITA KESEMPITAN ATAU KESUSAHAN. NILAILAH PELUANG ITU DENGAN SECARA BIJAKSANA. REBUTLAH PELUANG YANG BESAR ITU, KERANA PELUANG YANG BESAR ITU BOLEH BERLALU DENGAN TIBA-TIBA. JANGAN JADIKAN SERIBU ALASAN UNTUK TIDAK MEREBUT PELUANG YANG BESAR ITU!”

T. Harv Eker
"Kenapa orang itu kaya? Kenapa orang itu miskin? Semuanya bersangkut paut dengan minda"

$ I'm Excellent Money Manager $
$ I Pay My Self First $
$ I Put My Money Into My Financial Freedom Fund Every Day $
$ My Money Work Hard For Me & Make More & More Money $
$ I Earn Enough Pasive Income To Pay My Desired Lifestyle $
$ I am Financial Free,I Work Because I Choose To,Not Because I Have To $
$ My Part Time Business is Managing & Investing My Money & Creating Passive Income Streams $
$ I Create My Life,I Create The Exact Amount Of My Financial Success $
$ I Play The Money Game to Win,My Intention Is TO Create Wealth & Abudance $
$ I Admire & Model Rich & Successful People $
$ I Belieave Money Is Important,Money Is Freedom & Money Makes Life More Enjoyable $
$ I Get Rich Doing What I Love $
$ I Deserve To Be Rich Because I Add Value To Other People's Lives $
$ I Am A Generous Giver & An Excellent Receiver $
$ I Am Truly Grateful For All The Money I Have Now
Lucrative Opportunities Always Come My Way $
$ My Capacity To Earn, Hold & Grow Money Expands Day By Day $

I Am Retire Rich & Retire Young NOW

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP